woensdag 18 december 2013

Stichting Bikers4all Kids Project



Hoe bijzonder is het ...
Als je voor iemand anders iets maken mag!






Voor mensen ...
Die een steuntje in de rug kunnen gebruiken!




Ergens in november ben ik gestart met Haken ...

Haken ...

en nog eens Haken!!!







M'n schoonmoeder had een briefje op het bord gehangen,
bij hun in de flat.








Hierop kwamen spontaan vele wol donaties binnen! Waardoor ik heerlijk door kon gaan met haken!
















Het eindresultaat was 6 mutsen en 6 sleutelhangers!



Dankzij Buurvrouw Nel ... (de buurvrouw van m'n schoonmoeder),
kregen we ook nog 28 shawls!!!












Omdat ik het zelf heb gemaakt wilde ik een soort handelsmerkje én een label om aan alle creaties te hangen. Ik kwam twee leuke merkjes tegen en alle creaties zijn voorzien van een label!




 



Alle creaties hebben we 15 december jongstleden overhandigd aan Stichting Bikers4all.
Ze waren hier heel erg blij mee!

De dank die wij ontvangen hebben van Stichting Bikers4all geef ik graag door aan alle mensen die het mogelijk hebben gemaakt om dit project te kunnen en mogen doen!




 
 
 
 
Hun ... en mijn dank is zeer groot!
 
Hieronder nog wat foto's ... Ook van het overhandigen!


 With Love,
Kirst





























 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten