donderdag 7 november 2013

Pols warmers!!!

Brrrrrrrr ...

De winter komt er aan en door mijn Fibromyalgie heb ik nog al veel last van de kou. Mijn handen vinden het dan nodig om te gaan krampen (spasmen)! Nu ik deze pols warmers heb ontdekt is het een stukje warmer en hoop ik straks als het nog wat kouder wordt ook de ergste spasmen tegen te gaan.

Dus ...

met trots show ik nu deze zelf gehaakte pols warmers!
Ook wel vingerloze wanten of hand warmers genoemd.




En ... hij dient tevens voor het verfraaien van m'n brace!
(want die zie je dan niet meer hahaha)

With Love,
Kirst

Update:
12nov2013 


Zie hier ...
Compleet met zelfgemaakte uilen applicatie erop!
 
With Love,
Kirst

1 opmerking:

  1. Ow ja ... even een kleine opmerking ... de losse draadjes zijn weg hoor hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen